|
|
|
Tweet |
|
|
|
Amikor nincs más mód pénz küldésére, postai rózsaszín csekken küldjük. Gondoljuk meg ezen lépésünket, sokba kerülhet.
Telefonos ügyfélszolgálat alkalmazottjai nagyon helyesek, kedvesek, udvariasak, viszont ahhoz, hogy segíteni tudjanak, telefonos kódot kell beütni, különben nem fér hozzá a bankszámlámhoz. Na, az nincs, eddig soha nem hívtam őket. A próbálkozás eredménytelen, nem lesz internetes kódom.
Fizetnem kell, vagy utazom a forróságban 30 km-t, hogy egy bankfiókot találjak, vagy elsétálok a közeli postára és jöhet a rózsaszín csekkes utalás. Mindent kitöltök, sorba állok, feladom. Ügyintő közli, a feladás díja 540,- Ft. Sokallom, de ha ennyi, nincs mit tenni ellene, még mindig jobb, mint utazni. Beszkenneli a gépbe, majd sűrű elnézést követően elmondja, sajnos nem jól mondta az összeget, még fizetnem kell 70,- Ft-ot, ezt a gép "vette" észre. Vajon miért?
Nem magánszemélynek küldök pénzt, hanem egy állami számlaszámra, így a plusz 70,- Ft a "telepítési díj". Egy állami cég számlaszámára küldött pénzt csak akkor kezelnek, telepítenek, ha ennek a díját kifizetem. Lehet, hogy még EHO-t is fizetni kell majd az ilyenek után? Bár a kitalált banki költségeket - a kommunikáció szerint - nem hárítják át, a lakosságnak attól még fizetnie kell. Hol ilyen, hol olyan címszó alatt, de megfizettetik velem azt, amiért a banki alkalmazott a fizetéséért, munkaköri kötelességként ezt megteszi. Magyarország! Így nem szeretlek!
|
|
|
|