Munkanapokon sem egyszerű elérni a DMRV új call centeres irányító rendszerét, ha ünnep van, akkor viszont mindenki hagyjon fel minden reménnyel.
November 1-én arra figyeltünk fel, nincs vizünk. Nincs víz a Szent Jakab utcában, valamint a Krajcár utcában sem. 10:25-kor hívást kezdeményeztem a DMRV hibabejelentő vonalára. Meghallgattam a saját költségemen egy kb. 8 perces automata hívásrendszeri kalauz-tájékoztatást, majd újabb 4 percig csörgött a vonal, mire felvette valaki. Mindezt a saját költségemen. Az ügyeletes kolléga közölte velem, csőtörés van, ezért nincs víz, a honlapjukon pedig megtalálható a hírek rovatban. Mi van, ha nekem nincs internetem? Vízhiány alkalmával utoljára jut eszembe, hogy a honlapot olvasgassam, inkább a telefon után nyúlok. Rákerestem: az alábbit találtam, amely érintett felsorolásban benne sincs a két általam említett utca.
Tudom, hogy ez egy munkaszüneti nap, senki nem kíván magának ilyenkor az egyébkénti ügyeleti munkán kívül még valós hibát is, az időjárást már ne is említsük. De, ha már így alakult, akkor az egyik - a helyszínen lévő - munkatárs pl. autóval végigmenne a helyszínen és hangosbemondóval tájékoztathatná a lakókat a tényről, valamint a munka várható végéről.
HÍREK
Vízhiány Veresegyházon |
2012.11.01-én 09:30 órától 13:00 óráig Veresegyházon az Ivacs utcában a Barázda utcában az Aranyforint utcában a Talléros utcában a Kisgyöngyös utcában a Bodza utcában a Rege utcában a Rét utcában csőtörés javítás miatt vízhiány várható. |
A szolgáltatás ismételt beindításakor az ivóvízben átmenetileg sárgásbarna elszíneződés,
zavarosodás fordulhat elő. A mosatás, fertőtlenítés miatt erősebb klór szag érezhető.
Ezen jelenség az egészségre ártalmatlan.
Megértő türelmüket köszönjük:
DMRV DUNA MENTI REGIONÁLIS VÍZMŰ ZRT.
|