Február 16-án este tíz és 19. éjfél között bővítik és korszerűsítik az ügyfélkiszolgáló rendszerüket, ezért az csak korlátozottan lesz hozzáférhető:
- - a honlapjukon nem lehet majd bejelentkezni, a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető
- - az üzleteik nyitva lesznek, de csak korlátozottan tudnak segíteni
- - a telefonos ügyfélszolgálatuk néhány fontos dologban tud csak segíteni
- - az SMS ügyfélszolgálatuk nem lesz elérhető a havi díjas ügyfelek számára
A legfontosabbak: nem lehet új havidíjas előfizetést kötni, számhordozással sem, új készüléket venni, netes díjcsomagot váltani, sőt! roamingot bekapcsolni sem - ezt viszont előre meg lehet tenni. Nem lehet online és üzletben számlát befizetni, online egyenleget feltölteni, egyenleget lekérdezni.
Hogy havidíjasként ne kerüljön senki net-zavarba, erre az időre (automatikusan, szóval ők bekapcsolják, csak használni kell), korlátlan net-hozzáférést adnak Magyarország területére.
Itt az oldalukon (jó előre, nehogy bárkit is meglepetésként érjen) megtekinthető, pontosan hogyan is működik ez a dolog.